شکایت مردم از نحوه نوبت دهی و پذیرش در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید باهنر کرج | هادیان البرز
  • آرشیو
  • پیوند ها
  • درباره ما
  • خوراک RSS
  • FeedBurner
  • تماس با ما
  • پر بازدیدترین ها
    استان البرز
    پر بیننده ترین نماها
    کد خبر : 99777
    سرویس خبری: اجتماعی,اخبار ویژه,اختصاصی,اسلایدر,البرز,سرخط اخبار,عکس,کرج
    تاریخ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
    IMG0001C
    چاپ خبر

    قابل توجه مسئولان :

    مردم از نحوه نوبت دهی و تکریم ارباب رجوع در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید باهنر کرج گلایه و شکایت دارند .

    به گزار ش خبرنگار هادیان البرز، مردم از نحوه نوبت دهی و تکریم ارباب رجوع در  کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید باهنر کرج گلایه و شکایت دارند .

    چند روزی به بیمارستان شهید باهنر کرج برای گرفتن نوبت پزشک رفتم .

    پرده اول:

    برخی  از مردم از ساعت  شش صبح و برخی زودتر از آن برای گرفتن نوبت به بیمارستان مراجعه می کنند و نام خود را بر روی کاغذی (که با خود دارند ) می نویسند و منتظر می مانند تا درب ساختمان مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی  باز شود تا بتوانند در خان اول نوبت پزشک مورد نظر را از دستگاه دریافت نمایند .

    البته دریافت نوبت با ازدهام جمعیت و دعوای مردم با یکدیگر آن هم با صفی طولانی ، زجر آور است . برخی مادران بچه های خردسال خود را در آغوش کشیده و ساعت ها منتظر باز شدن درب سالن می باشند .

    در یکی از روزها ساعت هفت ونیم تازه درب باز شد که متاسفانه دستگاه ، آماده نوبت دهی نبود و این باعث  عدم رضایت مراجعین شد اما هیچ کس پاسخگو نبود .

    IMG0003B

    پرده دوم :

    پس از گرفتن نوبت از دستگاه باید بلافاصله در صف پذیرش قرا گرفت و در آنجا هم زمانی را سپری کرد تا دفترچه در سیستم ثبت شود .

    IMG0014A

     

    پرده سوم:

    پس از پذیرش این بار نوبت صف صندوق است که آن صف نیز قصه ای پر غصه دارد .

    IMG0015A

    پرده چهارم:

    دیگر اگر بیمار باشی،پس از ساعت ها انتظار ، تمام دردهایت از یادت می رود و اگر همراه بیمار باشی باید کسی را پیدا کنی که فردا برای تو نوبت بگیرد .

    لازم به ذکر است که در فصل تابستان صبح ها هوا مناسب است و می توان در حیاط بیمارستان منتظر ماند اما در دیگر فصول سال که هوا رو به سردی می رود و صبحها بسیار سرد است هم آیا می توان پشت درب سالن به انتظار نشست ؟!!!!!!!!!

    آیا این صف ها و انتظار های طولانی بی احترامی به وقت مردم نیست؟

    آیا در عصر تکنولوژی راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی یا اینترنتی کاری دشوار است ؟(البته سیستم نوبت دهی اینترنتی در سایت بیمارستان موجود است ولی متاسفانه قابل استفاده نیست و کارایی ندارد )

    66666

    البته گفتنی است پزشکان خوش برخورد و باتجربه و باعلم (متخصص و فوق تخصص) از مزیت های بسیار ستودنی این بیمارستان است و در بخش دیگر هم پزشک متخصص اطفال بصورت شبانه روزی حضور دارند واز امتیازات دیگر این بیمارستان پذیرش اکثر دفترچه های بیمه با تعرفه دولتی می باشد که این مهم نباید نادیده گرفته شود وبایستی مورد تقدیر قرار بگیرد .

    اما در هر صورت مسئولان می بایستی در زمینه نوبت دهی که معضل و مشکلی بزرگ را برای بیماران فراهم نموده چاره ای بیندیشند تا رضایت مردم که ولی نعمتان جامعه ما هستند فراهم شود .

    امیدواریم در آینده ای نزدیک خبرهای خوبی از بهبود وضعیت نوبت دهی منعکس نماییم .

    گزارش : علی چوبداری

     

     




    تاريخ ۱۸ شهریور ۱۳۹۴      
    ,, , ,

    شماره پیامک: 10000353817190
    ایمیل مستقیم: hadianealborz@gmail.com

    اخبار مرتبط





    
    1. علی حسنی :

      گزارش خیلی جالب و واقعی هستش
      ممنون از اینکه درد مردم را به مسئولان می رسانید
      کاش مسئولان پاسخگو باشند

    2. Administrator :

      سلام خواهش می کنیم.
      همه شما عزیزان می تونید سوژه هاتون رو با ما مطرح بفرمایید تا پیگیری کنیم.
      برای این کار به بخش تماس با ما مراجعه بفرمایید و از طریق ایمیل یا پیامک یا تماس تلفنی گزارش و سوژه خودتون رو بگید.

    3. امید :

      با سلام
      تشکر از خبر بسیار خوبتون من هم برای گرفتن نوبت مراجعه کردم متاسفانه هیچ کسی پاسخگو نبود ان شاءالله که مسئولین به فکر بیفتند و کمی نظارت کنند

    4. هما :

      سلام چرا خبر به این مهمی که به مردم جامعه ارتباط دارد را خیلی سریع از روی سایت برداشته اید دوساعت گشتم تا پیدا کنم حتی در اخرین عناوین نیز موجود نمیباشد همچنین در آرشیو خبرهای ویژه نیز نمیباشد

    5. Administrator :

      سلام اخبار اسلایدر یک رو بیشتر روی سایت باقی نمی ماند.
      اگر از این دست اخبار راضی هستید سوژه هاستان را با ما مطرح کنید در اسرع وقت پیگیری می کنیم.

    6. مشیری :

      سلام چرا کسی پاسخگوی این خبر نبود
      شما برای به نتیجه رسیدن این خبر چکار کردید، به نظرتون فقط بیان کردن مشکلات کافیه یا باید برای گرفتن نتیجه پیگیر بود
      کاش یه نفر یه جوابی می داد خواهش میکنم این مسئله را رها نکنید
      بهر حال ممنون از خبر خوبتون

    7. Administrator :

      با سلام خدمت شما
      خبر رو برای مسوولین مربوطه ارسال کرده ایم اما هنوز جوابی دریافت نکرده ایم.
      ما هم مهنوز منتظر پاسخ گویی هستیم تا به محضرتان اعلام کنیم.

    منتظر نظر شما هستیم !